Datadepo je nejlepší pomocník pro správu produktů a dodavatelů.
DataDepo je navrženo za účelem zpracovat jakýkoliv mix dat. Zvládneme napojit opravdu téměř cokoliv. Máme zkušeností se stovkami datových feedů, zvládneme propojit i více souborů.
S Datadepem nejste omezení žádným množstvím dodavatelů. Naopak. Čím více dodavatelů máte, tím lépe může Datadepo pracovat s kvalitou dat, dostupností a cenou produktů. Dodavatele je navíc možné přidávat i postupně. Začít tak můžete klidně jen s jedním dodavatelem.
O aktualizaci svých dat se již nemusíte starat. Datadepo pravidelně stahuje údaje od dodavatelů, vyhledává změny a provádí aktualizace. Pokud váš dodavatel vytvoří nový produkt, upraví obrázek, popisek, parametry cenu nebo dostupnost, změna se objeví i v Datadepu a následně i na vašem e-shopu.
Datadepo převádí všechna data na jeden univerzální formát. Na základě EAN kódu dokáže spojit stejné produkty od různých dodavatelů a zabránit tím duplicitnímu zobrazení ve vašem e-shopu. Takto spojený produkt má navíc ta nejlepší data od každého dodavatele. Jeden dodavatel poskytuje kvalitní obrázek, jiný posílá detailní parametry a další hezký a dlouhý popisek. Spojením těchto dat tedy vzniká takový „super produkt”, který se následně zobrazí na vašem e-shopu.
Datadepo se snaží být v maximální možné míře plně automatické. V administraci si vytvoříte vlastní strom kategorií, který používáte i na svém e-shopu, a kategorie propojíte s těmi od vašich dodavatelů. Po tomto jednoduchém kroku se budou nové produkty zakládat a zařazovat plně automaticky.
Nechcete se spolehnout jen na automatiku? Potřebujete mít přehled o nových produktech? Chcete si produkty před odesláním na e-shop upravit? DataDepo obsahuje modul pro schvalování produktů a tím umožňuje detailnější selekci produktů, které se dostanou na váš e-shop. Produkty lze schvalovat jednotlivě i hromadně, případně je ještě třídit do dalších kategorií.
Stejné porovnání podstupuje i cena a dostupnost. Jako hlavní dodavatel produktu se označí ten, který nabízí produkt za nejlepší cenu a zároveň má produkt skladem. Mít větší množství dodavatelů na jeden typ sortimentu je tak velice výhodné.
U každého dodavatele, kategorie, výrobce nebo cenové hladiny produktu můžete mít jiné marže. Nikdo nechce prodávat produkty za 50Kč se stejnou procentuální marží jako produkty za 50 000 Kč. S Datadepem si vše pohodlně a přehledně nastavíte.
Pokud vám nestačí základní cenotvorba a prodáváte vysoce konkurenční zboží, můžete využít cenotvorbu na základě dat ze sortiment reportu heureka.cz . Datadepo bude pravidelně stahovat údaje z heuréky a sledovat ceny vaší konkurence. Můžete si pouze vygenerovat report, anebo na ceny i pružně reagovat. Stačí nastavit minimální požadovanou marži a nechat Datadepo upravovat ceny produktů plně automaticky.
Máte dodavatele bez dat v elektronickém formátu? Datadepo pamatuje i na tyto případy. Stačí vyplnit předpřipravený excel (import-ukazka-datadepo.xlsx) vašimi produkty a naimportovat je do Datadepa. Jednotlivé verze jsou navíc po importu ukládány i se statistikami (kolik produktů bylo vloženo nebo aktualizováno) a v případě chyby import zahlásí číslo řádku se srozumitelně popsanou chybovou hláškou.
Dodavatelé často mívají rozdílně pojmenované parametry a jejich hodnoty. Jeden může mít parametr pojmenován „Výrobci” a v něm uloženou hodnotu „SAMSUNG”, jiný může používat parametr „Výrobce” s hodnotou „SAMSUNG CE”. S Datadepem vše jednoduše sjednotíte a na webu tak nebudete mít duplicitní parametry ani jejich hodnoty.
V některých případech nemusí automatické zařazování produktů do kategorií stačit. Produkty je proto možné libovolně přesouvat. K dispozici je i nástroj na hromadné přesouvání na základě parametrů nebo výskytu slov v názvu a popisu.
Dodavatelé často zasílají obrázky v jiných než webových formátech (například BMP). Datadepo automaticky kontroluje typ obrázku a převádí obrázky do vhodnějších typů, které jsou uzpůsobeny pro použítí na internetu (jpg, png). Obrázky jsou navíc v pravidelných intervalech kontrolovány a úpravy ihned zasílány na e-shop. Datadepo navíc umí odstranit zbytečně široké rámečky kolem obrázků, které způsobují nejednotně velké náhledy na vašem e-shopu (příklad).
Všechna data a nastavení máte uložena u nás. S e-shopem je Datadepo pouze synchronizováno. Pokud se tedy někdy v budoucnu rozhodnete vyměnit firmu nebo programátora, který se o váš e-shop stará, budete to mít mnohem jednodušší. Svá data pouze začnete synchronizovat s novým řešením. Datadepo prostě poroste s vámi.
Pro propojení s vaším obchodem lze využít hned několik způsobů. K dispozici je krom API s podporou přírůstkových importů a předpřipravenou knihovnou v jazyce PHP i podpora pro standardizovaná e-shopová řešení. Vše se dozvíte v sekci napojení.
Návrhu a vývoji věnujeme velké množství času a snažíme se v maximální možné míře vyjít vstříc i našim zákazníkům. Pomůžeme vám s importy od dodavatelů, s propojením na váš e-shop a probereme i vaše návrhy na nové funkce a vylepšení.